Nu ved du, hvad det kræver at sidde i et bestyrelseslokale – Du har gennemført uddannelsen, og du er alume nu.
Du kender dit ansvar og din sparring.
Du forstår værdien af indsigt, relationer – og af aldrig at stå stille.
Derfor har vi skabt Board Institute’ Alumni-netværk til DIG!
Et eksklusivt forum for dig, der har gennemført en bestyrelsesuddannelse – og som vil holde dig skarp, relevant og strategisk forbundet med andre ledere!
HVORFOR SKAL DU VÆRE EN DEL AF DET FAGLIGE ALUMNI-NETVÆRK:
- Alumni-Netværket er en faglig overbygning:
Vi går i dybden med de vigtigste emner i moderne bestyrelsesarbejde:
- ESG og bæredygtighed i praksis
- Krisehåndtering og risikostyring
- Fremtidens governance-modeller
- Samspillet mellem bestyrelse, direktion og forperson
- AI og Cyber-Sikkerhed
- Cases, der afspejler virkeligheden:
Du arbejder med virkelige problemstillinger og dilemmaer, som gør dig bedre rustet til de svære beslutninger. Det er praksisnær læring med høj faglighed. - Netværk, der rykker – fagligt og strategisk:
Bliv en del af vores database. – Mød direktører, ejerledere, bestyrelsesmedlemmer og eksperter fra forskellige brancher. Mange har allerede fundet nye samarbejder, advisory-roller og bestyrelsesposter via netværket
– Der er 100% en plads til dig ved bordet! –
” Det hele handler om netværk – og om at vi får dig aktiveret på en måde, der giver mening for dig og din faglige rejse. Vores vigtigste opgave er at bringe dig i spil, så du ikke bare deltager, men reelt bliver en del af et strategisk fællesskab med fagpersoner, som rykker noget. Der er 100% en plads til dig ved bordet – spørgsmålet er bare, hvor du bedst bringer din værdi i spil”
– Udtaler Head of Netværk, Magnus Juul, Board Institute
PROGRAM 2025/26 – det kan du glæde dig til:
Vi afholder 3 årlige aften-møder med dybdegående case-arbejde, ekspertoplæg og dialog, samt en nytårskur, der samler netværket til refleksion og inspiration for det kommende år.
- Kvartal 2: Bestyrelsens rolle i at skabe en formålsdrevet virksomhed af Tue Mantoni.
- Kvartal 3: Complience og Governance i bestyrelsen – Fremtidens ticket to play af ”Leave a Mark” (København den 1/9-25)
- Kvartal 3: Krisehåndtering og strategisk kommunikation i bestyrelseskontekst af Morten Wagner (Århus den 28/8-25).
- Kvartal 4: ”Sådan bygger du en millionforretning” af Morten Larsen (Århus den 27/11-25).
- Kvartal 4: Sådan sætter du det rigtige ledelses- og bestyrelseshold af Margrethe Dal Lehrmann (København den 24/11-25 og Århus 3. kvartal 2026)
- Nytårskur (Kvartal 1, 2026): En festlig og fagligt inspirerende start på året med oplæg af Bjarne Riis, Brian Mikkelsen (direktør i Dansk Erhverv) og netværksmuligheder i Tietgens Hus – med bobler og kransekage, den 29. januar 2026 fælles for Århus og København.
Du kan både være en del af netværket i København og Århus – Du vælger selv lokation og kan skifte undervejs: Hvert aften møde indeholder oplæg, faciliterede drøftelser, casearbejde og afsluttes med middag, vin og måske en cocktail i hotelbaren.
Alumni-netværket er kun eksklusivt for dem (jer) der på et tidspunkt har gennemført en bestyrelsesuddannelse, der er ca. 100 medlemmer nu, og det er lige fra nye Alumer, til Alumer der tog uddannelsen for 9 år siden. Et fantastisk hold, skarpe profiler, hvor vi kvartalsvis bygger faglighed ovenpå uddannelsen Vi er maksimum 50 i hver gruppe. Du kan læse mere på dette link: NETVÆRKSBROCHURE.
EKSKLUSIVT WHITE PAPER:
Som medlem får du også adgang til vores nyeste white paper 2025: “10 aktuelle emner i bestyrelsesarbejde” – en skarp analyse af tidens vigtigste trends og udfordringer
BUSINESS-BREAKFAST & LIDT EKSTRA
Som en del af dit medlemskab får du ikke kun adgang til vores database og de 3 årlige faglige netværksaftener – du inviteres også til Business Breakfast: Et eksklusivt morgenformat, hvor vi mødes i mindre grupper, drøfter et aktuelt tema og netværker i inspirerende omgivelser.
Næste Business Breakfast er allerede i morgen – og vi holder det på toppen af Silo i Nordhavn. Et unikt rum for refleksion, faglighed og forbindelser. Teamet i morgen er yderst relevant for alle ledere, det omhandler medarbejdertrivsel og psykologisk tryghed, der introduceres af underviser Flemming Christensen.
Der er stadig en chance for at komme med.
Tag hurtigt fat i os, så ser vi, om der er et afbud – og finder plads til dig ved bordet.
???? Mere info her:
LÆS MERE HER
Lidt ekstra til dig som medlem:
Hos Board Institute tror vi på værdien af det personlige og det uventede. Derfor får du som en del af netværket lidt ekstra i løbet af året – det kan være alt fra en velvalgt goodiebag til en særlig julehilsen eller en lille overraskelse til årets sidste netværksmøde. I 4. kvartal 2024 sørgede vi for en flot jule goodiebag til alle vores Alumer, det har vi også tænkt os at gøre i år. Vi har skabt et fagligt forum, til en yderst utrolig rimelig pris, vi skaber hele tiden værdi for dig, og gør os umage for, at alle gentager året efter.
Vi sørger hele tiden for noget ekstra – fordi relationer skal plejes, også uden for mødelokalet.
Det er vores måde at sige tak på – og minde dig om, at du er en del af noget særligt.
DET PRAKTISKE:
Pris: 17.500 kr. ekskl. moms årligt – fuldt fradrag, da dette er fagligt.
Inkluderer:
✔️ Tre aften-netværksmøder og middag
✔️ Nytårskur med keynote og middag
✔️ Ekspertoplæg og cases
✔️ 2-retters middag og vin ved hvert aften-møde
✔️ White Paper + opdateret viden + Business-breakfast og andre ”add-ons”
KLAR TIL NÆSTE SKRIDT I DIN BESTYRELSESREJSE?
Board Institute Alumni-netværket er ikke kun et forum – det er dit faglige kompas i en tid, hvor bestyrelsesrollen forandres hurtigere end nogensinde.
Tilmeld dig i dag ved at udfylde dette
Link: https://www.boardinstitute.dk/tilmeld-alumni-network, eller ring på (+45) 31 31 00 10, og har du spørgsmål via e-mail svar gerne på denne e-mail.
Vi glæder os til at byde dig velkommen i et netværk, hvor viden, værdier og vilje mødes.